torsdag 28 november 2013

Rosa Torsdag med mustaschtema!

Idag är jag med hos Emma på Princessemma. Det är ju rosa torsdag! Det var ett tag sen jag var med, men nu när Emma har börjat med olika utmaningar, så vill jag vara med. Speciellt när det är mustaschtema!

Jag ville inte göra en vanlig mustasch, och ni vet ju att jag gillar allt som glittrar. Så jag har placerat paljetter en och en runt nageln och även en silvrig mustasch. Färgen som jag använde var China Glaze - Love's a beach och paljetter från Ebay. 





Jag tycker slutresultatet blev ganska sött. Sambon kör riktig mustasch (hemska tanke!) så då får jag köra mustascher på naglarna :P

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Ändå tog den handen kanske bara 30-40minuter. :)

      Radera
  2. Så piffigt:) Den mest kvinnliga mustasch jag någonsin sett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, den är bra kvinnlig min mustasch. Ville ha den så. :D

      Radera
  3. Svar
    1. Tack, tolkningen var lite som sen torsdagskväll brukar bli. :)

      Radera
  4. Så himla snyggt! Hur gjorde du glitter mustaschen :)?

    SvaraRadera