onsdag 27 november 2013

Grön Onsdag med Isadora - Go Green

Idag till den gröna onsdagen hos Karin på Vacker & Underbar, så visar jag ett nyinköpt lack från Isadora. Jag köpte det i måndags på Ica Maxi ur en av deras realådor. 29.90 tror jag betalade. Helt okey pris för denna underbara gröna! 

Go Green är en ljuvlig äppelgrön creme, som jag faktiskt tror platsar bland favoriterna bland dom gröna. Tre lager behövdes för en bra täckning. Och jag gillar verkligen den glansiga finishen! På bilderna har jag dessutom inget topplack, så det är Go Green som står för all glans själv. Me like!
Förutom Go Green så testade jag även Isadoras Peel Off Base under detta, så det var superlätt att ta bort. Bara att skala av med nageln. Nu lät jag i och för sig lacket sitta i knappa tio minuter (swatchkväll), men lätt att ta bort ändå. 





10 kommentarer: