fredag 15 november 2013

Bootie Babe - Hind Quarter

Här kommer ännu ett hilarious lack från Bootie Babe. Just detta rumplack heter Hind Quarter, och är ett jättevackert duokromt lila. I vissa sken så skiftar det i guld och grönt. Otroligt snyggt och detta är verkligen en färg jag gillar. Tack och lov var inte detta lack lika rinnigt som Honky Badonky, så jag behövde endast tre lager för bra täckning. 

Det är nästan så att jag måste beställa fler av dom roliga flaskorna, bara för att. 






Vad tycker ni om duokromt? Jag kan tycka att antingen är man en lover eller en hater. Just i detta fall så gillade jag det. Annars tycker jag att det lätt blir lite, jag vet inte, tantigt?

6 kommentarer:

  1. Klart du får det :)
    Ska börja med utmaningar så håll utskick på bloggen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt! :) Jag håller utskick.

      Radera
  2. Jag är en lover av alla typer av multichroma/duochroma lack. Detta var också fint. Visst finns det vissa mesiga duochromer som går i blekt rosa shimmer till något blekt halvguldigt och visst kanske vissa såna kan kännas lite tantiga men icke att förglömma att det finns ju galet färgstarka och och lättskiftande lack i kontrastfärger. Jag föredrar tex duo/multichroma lack före holo/glitter mm. Sen så finns det ju multichroma hololack, det är veeerkligen inte fel nånstans.. ;)

    Och dessutom så skulle jag ju tala om att jag gett dig en award på min blogg! Hoppas du gillar den! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns det seriöst multichroma hololack?! Det har jag missat! :O

      En award?! Dagen blir bara bättre och bättre..nya finishar som jag upptäcker och sedan en award? Köpa en lott kanske? Jag tackar nåt så ödmjukast! :D

      Radera
    2. Teaser på mulitchromt hololack.... dreggel dreggel= http://polishedmarvels.blogspot.se/2013/11/comparison-week-kbshimmer-myth-you-lots.html

      Radera
    3. Oh my! Jäklar så vackert det var! Liiite farligt vackert..

      Radera