måndag 4 november 2013

Blå måndag!

Blå måndag hos Tove, kika in hos henne om du vill visa dina blåa manikyrer som jag gör idag. 

Dagens lack ser riktigt fint ut i flaskan, packat med glitter i blått och grönt i en blå bas. 
Jordana - Carnival var en av lacken från min shopping på Cherryculture.com som jag längtade efter att få testa. Visst, det blev jättevackert på naglarna, men vet inte om det var så här jag hade tänkt mig slutresultatet. Fyra flödiga lager för någorlunda täckning och ändå så syns inte glittret så jättebra. Det försvann lite i lacket, vilket var synd tycker jag. Men en vacker mörkblå som nästan ser ut som en natthimmel eller mörk glittrande vatten. 






Lite skillnad mot bilderna tagna under glödlampa och bilderna i dagsljus. Mycket vackrare i dagsljuset måste jag säga. :)

4 kommentarer:

  1. Superfint tycker jag. Gillar det gröna glittret i. :-)

    SvaraRadera
  2. Oj vilken skillnad det blev i dagsljus, jätte snyggt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en markant skillnad.Synd att det inte alltid är dagsljus. :P

      Radera