måndag 11 november 2013

L.A. Girl 3D Effects - Sparkle Ruby

Idag visar jag ett lack som jag har längtat efter att få testa. L.A. Girl har en serie med 3D Effects. Det sägs att det ska vara holografiskt glitter i flaskorna. Mycket vackert när jag tittade på hemsidan. 

Så när jag fick hem Sparkle Ruby, så var det lika vackert i flaskan som på bilderna. Nu när jag äntligen har det på naglarna, så kan jag säga att det är ännu vackrare IRL. Ett härligt hallonrosa lack, med som sagt glitter som ska vara holografiskt. Och visst tycker jag nog att det blir små, små regnbågar. Är detta det som kallas scattered holo? Eller är jag helt ute och cyklar nu?

 Äsch, åter till lacket. Underbar formula, behövde knappt lägga två lager för täckning. Det var lite jobbigt att ta bort lacket. Inte för att borttagningen var jobbig, utan för att det var så snyggt! :P Måste nog kolla in resten av lacken från den här serien om alla är lika snygga som detta. 







11 kommentarer:

  1. Väldigt vackert, måste säga att jag är väldigt nyfiken på L.A.-Girl-lacken. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ett för mig ganska okänt märke innan jag blev insatt. :)

      Radera
  2. Denna är så himla fin! Tur att jag har den på väg hem då. ;-)
    Jag har Electric Coral och den är också riktigt snygg och lättlackad. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, har du bilder på det? :)

      Radera
    2. Japp, men du får gå bakåt i bloggen. ;-)

      Radera
  3. Å ja, det är scattered holo. :-)

    SvaraRadera
  4. Hallonfärg är så snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen en nyans av rosa som jag gillar!

      Radera