söndag 17 november 2013

Nailart sunday!

Visste inte riktigt vad jag skulle göra till dagens nailart söndag hos LeLack då det är fritt val idag. Jag visste att jag ville använda grönt och glitter. Men inte riktigt hur det skulle se ut. 
Detta blev resultatet av lite gnuggande av dom där sällsynta geniknölarna. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Half and half? Kan ju inte säga att det är en fransk manikyr. Det går lite väl långt ner. 
Äsch, fräscht blev det iallafall. 

En av färgerna jag använde var en av mina favoritgröna. Deborah Milano - Good Luck Green. Så härlig mörkgrön creme, som nästan ser ätbar ut. Glittret är Color Club - Beyond the mistletoe. Holografiskt glitter i en klar bas. Tyvärr fanns det inget solljus när jag skulle ta kort så ni får nöja er med bilder i skugga. 








5 kommentarer:

  1. Inte så tokigt iaf :D Half n half låter bra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här och nu döper jag dig till half n half! :P

      Radera
  2. Ibland krävs det inte mer än så här för att det ska bli snyggt.

    SvaraRadera