tisdag 12 november 2013

Röd tisdag med rumplack + LÄNKLISTA!

Nu är det dags för mitt skötebarn igen. Röd tisdag här hos mig, och om du vill vara med här hos mig så tycker jag att du ska visa dina röda manikyrer, antingen på bloggen eller på Instagram (#rödtisdag), länka tillbaks hit och kolla in senare ikväll för en kik på länklistan. 

Dags för ett rumplack! :) Från en sambeställning från Bootie Babe, så fick jag detta lack på posten. Junk in da trunk heter denna underbara röding. Detta lack är ett perfekt jullack. Klarrött och glittrar vackert i mörkrött. Lite svårt att få med glittret i bilderna dock. Jag hoppas att jag kan få till en bild i solljuset också, men jag ska inte hoppas för mycket. Två fina lager krävdes det av lacket för en fin djup färg. 






Nästan lite klassisk röd om det inte hade varit glitter i lacket. Men jag älskar glitter! 
Var med du med!

LÄNKLISTA!



Johanna är med första gången idag, och visar ett lack från mitt favoritmärke.



Helena visar ett underbart vinrött lack från underbara Zoya.

10 kommentarer:

  1. Åh den är ju såååå snygg, jag har denna också och är så glad för det. Superfin på dig. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Flaskan gör ju typ allt! :P

      Radera
  2. Jättehärlig röd färg och vet du? Idag är jag också med på röd tisdag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du är med idag, gillar Zoya!

      Radera
  3. Jag är med idag :) !

    Kolla in www.johannaksnaglar.blogg.se för att se mina röda naglar :)

    SvaraRadera
  4. Dessa vackra rumpor ;) jätte snyggt

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Jag äger också ett rumplack, dock är det ännu oprövat! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett måste om man gillar roliga flaskor. :)

      Radera