onsdag 30 oktober 2013

Sköna, gröna onsdag!

Åh, äntligen onsdag! Onsdag är nog favoritdagen för då är det grönt som gäller för hela slanten! Vill du också visa dina gröna lack så tycker jag att du ska gå in på Vacker & Underbar och läsa lite mer. 

Jag är extra glad idag, för jag får visa ett underbart grönt lack, som är en nykomling som de flesta lack på sistone i min samling. Jag blev så glad när jag hittade det på Ullared. Såklart hade jag glömt bort att jag även hade beställt det från Cherryculture.com. Så dubletter blev det. Men det ena hamnade i min giveaway jag hade förra veckan som tur var.

Jag visar China Glaze - Running in Circles! Det är ett så vackert grönt lack så jag blir alldeles lyrisk! Skogsgrönt med massvis av smått glitter så det nästan blir skimmer. Guldigt och grönt i en härlig kombination som gör sig utmärkt på mina naglar. Oj, oj oj. Jag märker det nu när jag sitter och skriver, att jag tar små pauser bara för att sitta och titta på naglarna. Det är ett bra betyg om något!







Ni måste hålla med mig om att det är vackert? Nästan, men bara nästan, att det slår min Logan från Zoya..

10 kommentarer: