onsdag 9 oktober 2013

En gammal goding!

Denna gröna onsdag hos Karin, visar jag en gammal goding!
 
Detta lack har jag för mig var ett av dom första "starka" färgerna jag köpte. Om man nu kan kalla det en stark färg. Nu när jag är mycket mera insatt i nagelvärlden så skulle jag nog kalla den lite mesig till och med. :P
 
Isadora "Magic Green" är min gamla goding, och det är ett klart och fint gräsgrönt lack som skimrar i guld och grönt. Såklart när det är ett äldre lack, så blir dom lite trögflytande men det är ingenting som min restore inte klarar av. Lite sånt och den är good to go! Fyra tunna lager av lacket ville jag ha på naglarna innan färgen kom till sin rätt.
 
 
 
 
 
En ganska mysig grön färg. Väldigt somrig. Men det kan nog behövas nu när den första snön snart kommer. :)
 

10 kommentarer:

  1. Mesigt vill jag verkligen inte kalla detta men visst finns det många fler färgstarka ;)
    Snyggt är det ivf!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja kanske det :P. Såg ditt gröna från A England på Instagram, det var vackert!

      Radera
  2. Magic Green är en av mina gamla favoriter:) Den och Turqoise från IsaDora:)

    SvaraRadera
  3. Turqoise måste jag kolla swatches på. :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar det också! Mysig grön :)

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Hade jag lämnat fel adress? :/ Äsch, här är jag!

      Radera
  6. Men Gud, verkligen en gammal goding, vad kul att se! Jag har också denna och den är himla snygg.

    SvaraRadera