tisdag 28 januari 2014

Red Tuesday with OPI - OPI Red

Till dagens korta inlägg denna röda tisdag här hos mig så visar jag OPI - OPI Red. En helt klassisk röd som passar till allt.
Två enkla lager och ett lager Seche Vite. 
Dock verkar det vara någon bugg på Blogger, för varje gång jag lägger in fotona så får dom en konstig ton som inte syns i Picasa. 

Vill även du vara med hos mig, så tycker jag att du ska länka från din blogg eller Instagram (#nerdcolours och #rödtisdag). Lägg till din länk nedan genom Inlinkz och kommentera gärna om du är med.
Kom gärna tillbaka under dagen för fler röda manikyrer och nailarts. :)





8 kommentarer:

  1. Fin klassisk röd du visar. Jag är också med som synes....fast jag vet inte om mitt bidrag borde gillas? Rött och svart glitter i en genomskinlig bas, det är ju 50% rött iaf? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att ditt gills. Så länge det finns rött med i lacket. :)

      Radera
  2. Idag är jag med och jag visar också OPI. Red ser ut att vara det perfekta röda.

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint, bara röttrött! Perfekt!

    Och jag är med idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du är med. Din Essie var fint!

      Radera