onsdag 9 oktober 2013

Välkommen!

Till mina nya läsare, välkommen! Och till mina gamla läsare, välkommen hit istället!

Jag har bytt från blogg.se till blogspot.se, och anledningen var att jag tyckte inte om den sortens plattform. Inte alls. Om det är någon som är intresserad vad jag höll på med tidigare, så är detta länken till den gamla bloggen. 

Denna blogg kommer i princip handla om samma sak, men med ett mycket fräschare typsnitt och design. Om det är några nya läsare, så kommer jag lägga upp mycket bilder på nagellack, naglar och olika nailarts. Passar inte det, så byt sida ;)

Sidan är också under uppbyggnad, så tar gärna emot konstruktiv kritik. Just idag kan det nog bli lite inläggsbombning från min sida, då jag kommer föra över gamla inlägg från den andra bloggen som jag vill ha med här. Var tålmodiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar