tisdag 10 december 2013

Priti Polish - Flamenco Iris och Maybelline Colorshow Polkadots - Chalkdust

Dagens röda manikyr till min röda tisdag är inte helt röd. Det är iallafall en röd nailart. :)
Jag tycker att det ser ganska juligt ut dessutom.
Lacken jag använde till detta var två lager Priti Polish - Flamenco Iris (det röda) och ett lager Maybelline Colorshow Polkadots - Chalkdust (glittret).

Detta målade jag redan i lördagskväll, och jag tog fotona igår, men näst intill inga märken alls. Måste nog använda detta lack lite fler gånger. Passar nog utmärkt till julens alla nailarts. 
Vill även du vara med och visa dina röda manikyrer och nailarts, så tycker jag att du ska länka hit från din blogg eller Instagram (#rödtisdag och #nerdcolours) och självklart lägga till din bild nedan här. Jag kommer använda mig av Inlinkz idag. Kommentera gärna även om du är med. Kul att höra från er!






Jag hoppas på ett lika stort kollage ikväll som förra veckan när jag tittar in sen. :)


2 kommentarer:

  1. Inte ofta jag kan hänga på här tyvärr då rött kanske inte är mitt val när jag går till jobbet tyvärr (byta jobb kanske?) men idag på VABdagen så funkar det utmärkt :)
    Snygg kombo o härligt när det håller så bra!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. VAB är bra ibland. Vilken tur att du valde en sån snygg röd också! Älskar när lack håller länge. :)

      Radera