torsdag 5 december 2013

China Glaze - Fuchsia Fanatic

Idag är jag med hos Princessemma och hennes rosa torsdag. 
Dagens lack är sprillans nytt, jag fick ett otroligt trevligt paket från Cherryculture.com igår. Beställde i torsdags kväll när dom hade 20% på allt, och fick hem det igår. Sjukt snabbt för att vara från USA. 

China Glaze - Fuchsia Fanatic är en vacker hallonrosa creme som täcker superbra på två lager. Men jag förstår inte varför jag har beställt denna. Vet att jag har minst två dupes till denna. Visst är den vacker, men tre likadana lack?? Jag vet iallafall vilket märke jag kommer använda mest av. Älsklingsmärket China Glaze såklart!






Jag var tvungen att kolla vilka andra jag hade. Tre stycken dupes till denna färg hade jag. 
För mycket?
Från vänster: Miss Sporty - 302, Mavala - Freshy, China Glaze - Fuchsia Fanatic och 
Depend - 005.


4 kommentarer:

  1. Du får se det såhär, depend om malava har så lite i sina flaskor så du får göra slut på dem först och sedan ha denna kvar:)
    Jättefint i alla fall:)

    SvaraRadera
  2. Oj de var många dupes, men bra att ha för färgen är ju super fin!
    Kul att du ville vara med igår, nästa torsdag är det en utmaning hoppas du vill vara med då med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är fin. Utmaning sa du? Vilken är det denna gång? :)

      Radera