tisdag 25 februari 2014

Polish me silly - Chicks rule

Dagens lack är ännu ett från den underbara födelsedagsgruppen jag är med i och ni finner köparen på Instagram under @allcolouredup.
Detta liknar mycket en lemming som jag har faktiskt. Jag tycker den liknar Lush Lacquer - Clowning around.
Vilket som så är jag jätteglad att jag har ett sånt här lack i min samling. Så häftigt!
Det är neonglitter i en klar bas, så det behövs underkläder till detta lack.
Jag har lagt det ovanpå China Glaze - White out för mest effekt. 
Två lager lade jag ovanpå det vita lacket och sedan ett lager Seche Vite ovanpå. 





9 kommentarer:

  1. Fräckt, gillas starkt! Kan bli fint till sommaren när man blivit brunare :)

    SvaraRadera
  2. Polish me silly och Lush Laqcuer är samma märke :) De var tvungna att ändra namn bara, eftersom Lush hotade med att stämma dem annars. Så kan va att de döpt om lacket med :)

    SvaraRadera