lördag 1 februari 2014

Birthday nailart

Ja, då hade man kommit till den födelsedagen då det brukar bli lite åldersnoja och ångest. 25år. 

Tankar som "Vad har jag uträttat?" och "Vad är meningen med livet?" brukar cirkulera i huvudet. 
Men jag känner mig ganska nöjd. Jag har faktiskt just idag blivit fast anställd. Jag har gått ner 30kg på ett år. Jag har en underbar son och sambo. Så jag kan inte klaga.
Men nu är inte detta en "sådan" blogg, utan detta är ju en nagelblogg. Så jag har såklart gjort en födelsedagsnailart!

Ringfingret fick bära en liten cupcake med en rhinestone. På långfingret använde jag en dottingtool och fick dit talet 25. Resten av naglarna fick bara ett lack. 
Jag har använt en hel uppsjö olika lack idag till denna design, så jag rabblar bara upp dom längst ner.





Lacken jag använde var: Zoya - Bebe, China Glaze - Luxe and Lush, Fuchsia Fanatic, White Out och OPI - Anti-Bleak. Allt täcks även av ett lager Seche Vite.


11 kommentarer:

  1. Stort Grattis på Din dag <3
    Dax att kolla ut vilket lack som ska skickas ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig. :) Men åldersnoja? Jag fyller 35 i april.*gulp* Fattar inte vad som hände. Hade iofs mer noja när jag fyllde 25 så jag kanske förstår dig lite iaf. :)
    Gullig nail art.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar vara något speciellt med just 25 :P

      Radera
  3. Grattis på din 25-årsdag!! Vilken vacker födelsedagsmanikyr! Ha en riktigt bra dag nu! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jobbade hela dagen, men sen så! :)

      Radera
  4. Grattis! Och himla fin nail art du har gjort dagen till ära!
    Hoppas din dag är riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Dagen var toppen! :D

      Radera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Grattis!!! Cupcake, såg riktigt mumsigt ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Synd att jag inte äter cupcakes då! :P

      Radera