fredag 18 oktober 2013

United in Pink, Nr 4

Här kommer mitt fjärde inlägg till kampen mot bröstcancern. Det är verkligen något som man behöver uppmärksamma tycker jag. Om ni inte har tittat in här tidigare så kommer flertalet bloggare under hela veckan att visa sina rosa manikyrer från ursprungsiden som Lacky Corner och Pamsan kom på. 

Nu visar jag som sagt min fjärde manikyr, som är en kombination av två lack. Jag ville inte bara ha ett enkelt rosa lack, så jag körde med ett fint rosa glitter också. Båda lacken är från H&M och det rosa lacket heter City och glitterlacket heter Zoo. 

Det rosa lacket är verkligen en sån rosa färg som passar mig som handen i handsken. Hallon, cerise och klar rosa, som täckte fint på två lager. Jag behövde bara lägga ett lager av det rosa glittret. Jag skulle nog säga att det är ett prismatiskt glitter, med svaga, svaga regnbågar som syns i solljuset. Fick inte riktigt med det i bilderna, men det är väldigt vackert att titta på. 






Tänker lite på hallonglass när jag tittar på bilderna nu. Vad påminner detta er om?



6 kommentarer: