torsdag 17 oktober 2013

United in Pink, Nr 3

Titta, jag kommer med ett tredje inlägg. Helt otroligt! Men jag gillar idén och jag vill väldigt gärna försöka vara med resten av veckan. Kika in på antingen Lacky Corner eller Pamsan för mer information. 
Jag stödjer i alla fall kampen mot bröstcancern!
Passar även på att vara med på den rosa torsdagen hos Princessemma. Två flugor i en smäll!

Dagens United in Pink inlägg innehåller den andra nailarten denna vecka. Känner mig faktiskt ganska produktiv. ;) 
Tanken från början var att jag skulle använda vanlig tejp till denna design men det slutade med att jag frihandade alltihopa. Blev väl så där. Lacken jag använde var i tjockaste laget, skulle nog ha behövt spä dom lite med Restore. Jag blev inte jättenöjd med denna manikyr måste jag nog säga, men man kan ju inte lyckas varje gång?







Färgerna jag använde mig av till denna nailart var China Glaze - Love's a beach, Depend - 347 och H&M - Zoo. Har också ett lager topplack på. 



1 kommentar: